مرمت زینبیه

بسمه تعالی

چشمه فریاد مظلومیت لب تشنگان
در کویر تفته جا می ماند اگر زینب نبود

زخمه زخمی ترین فریاد، در چنگ سکوت

از طراز نغمه وا می ماند اگر زینب نبود

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به زینبیه روستاست که اینروز ها به خاطر نشست زمین دچار آسیب دیدگی شده. این خرابی در حالیه که بودجه کافی برای مرمت این مکان مقدس وجود نداره و با قرار دادن این مطلب از تمامی خیرین محترم و خدادوست خواستارم که در صورت هر گونه کمکی برای  هماهنگی با برادر محمد زروندی(دکتر) تماس بگیرند.

در حال حاضر با کمک مردم روستا کار مرمت شروع شده و هر کسی در توان خودش داره کمک میکنه. انشاالله با کمک همدیگه بتونیم زینبیه را برای محرم آماده سازی کامل کنیم.

اجرتون با سیدالشهداء

برای مشاهده تصاویر بیشتر در لینک پایین تصاویر کلیک یا به ادامه مطلب رجوع کنید.

 برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: روستای زروند , زروندی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : شنبه 13 شهريور 1395
معرفی بزرگان

                              

  بسمه تعالی

از دیر باز تا کنون روستای شهید پرور و ولایت مدار روستای زروند مانند نگینی در بین باقی روستاها میدرخشیده و در هر عرصه به یمن وجود انسانهای فاخر و دلیر که به روستا آبرو میداده اند،از شهیدان گرفته تا علمای بزرگ و مردان همیشه درمیدان ولایت و خدمتگذار به روستا ، همچون حاج حسین زروندی،دهیار محترم و بزرگوار روستا،که همیشه رنج وسختیها را متحمل شده و با تلاش و عزم راسخ خود آبروی زیادی به روستا داده است.از هیچ کس پوشیده نیست که حاج حسین زروندی همیشه تلاشش بر این بوده که روستا را به بهترین ها و انچه لایقش است برساند،هرکس در کوچه های روستا قدم زند، بی شک پی به تمایز روستا نسبت به دیگر روستاهای اطراف میبرد،از تمیزبودن معابر روستا، نور مناسب کوچه ها، فضاهای سبز ایجاد شده،زیبایی و شکیل بودن،منظم و دقیق بودن هر چیز گرفته تا بار معنوی و حفظ روحیه ی بسیجی در بین مردمان روستا که زبان زد خاص و عام می باشد،که همه ی اینها به واسطه ی تلاش های مستمر و بی وقفه ی چندین ساله ی دهیار ما حاج حسین زروندی است. جا دارد که به نمایندگی از مردمان روستای شهید پرور زروند، از تلاش ها ، خدمات و زحمات بسیار ایشان کمال تشکر را داشته باشیم و همیشه از خدای متعال برای ایشان بهترین ها را خواستاریم. این کوچک ترین کاری است که در مقابل خدمات گسترده ی چند ساله ی این انسان بزرگ میتوانیم انجام دهیم....

 

 



:: برچسب‌ها: حاج حسین زروندی , روستای زروند , زروندی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : دو شنبه 1 شهريور 1395