فراخوان ارسال عکس های پرخاطره و قدیمی

بسمه تعالی

با سلام و آرزوی قبولی عبادات و عزاداری های شما دوستان عزیز

خیلی وقتا هستش که با دیدن یک عکس خیلی از خاطره ها برای هرکدوم از ما شاید زنده بشه و برخی اوقات هم یک تصویر فقط یک تصویر نیست، بلکه خیلی فراتر از اون چیزی میتونه باشه که چهره تصویر نشون میده.

به همین منظور، به پیشنهاد یکی از دوستان گرامی و عزیز، تصمیم بر این شد که فراخوانی جهت جمع آوری تصاویر قدیمی و خاطره انگیز قرار دهیم تا بتوانیم تصاویر زیبا و خاطره انگیز شما را برای تمامی دوست داران و هواداران وبسایت به نمایش بگذاریم.

از تمامی علاقمندان دعوت میشود تا عکس های خود را با هر موضوعی برای ما ارسال نمایند تا این تصاویر در صفحه اول وبسایت روستا به نمایش در آمده و مورد بازدید قرار گیرد.

لطفا عکس های خود را به آدرس ( Hadi.zarvandi@yahoo.com ) ارسال نمائید.

با تشکر- مدیریت وبسایت



:: برچسب‌ها: فراخوان , زروند , تصاویر قدیمی , زروندی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
عکس ها

بسمه تعالی

تصاویری از خرداد ماه سال 94 رو براتون قرار دادم.امیدوارم از این تصاویر لذت برده و نظر هم یادتون نره :)



:: برچسب‌ها: زروند , روستای زروند , زروندی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
ولادت امام حسین (ع)

بسمه تعالی

چندی قبل یکی از دوستان به نام آقا بهرام درخواست نموده بودند که تصاویری از مسابقه دو میدانی که مصادف بود با ولادت امام حسین (ع) رو در وبسایت قرار بدیم.
از جزئیات این مراسم باید بگم که هر ساله روز قبل از ولادت امام حسین (ع)مسابقه دو میدانی بین جوانان روستا برگزار شده و بعد از اتمام مسابقه ، مردم روستا همراه خانواده شهدا به زیارت مرقد شهدا و اهل قبور رفته و  مراسم قبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با احترام هر چه تمام تر برگزار میشود.شب ولادت نیز مراسم مولودی خوانی و جشن عظیمی به مناسبت شب ولادت امام حسین(ع)برگزار شده و بعد از پذیرایی میهمانان مراسم به پایان میرسد.
 در مورد مسابقه دو میدانی نیز باید بگم که این مسابقه بین جوانان روستاهای اطراف نظیر شوریاب،دستجرد و جوانان روستای زروند برگزار شده و مسیر مسابقه  از ورودی جاده گرماب به سمت روستا (قبل از گاوداری عمو ذبیح الله) شرو شده و با گذر از پشت فضای سبز و کنار مدرسه به مزار شهدا ختم میشود.
در مسابقه امسال برادر محمد شوریابی نفراول و نفرات بعدی نیز ابولفضل زروندی و به همین ترتیب تا نفر دهم مقام آوردند که به آنها هدایی از طرف شورای اسلامی و دهیاری روستا تقدیم شد.
برای مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید..

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: زروند , روستای زروند , زروندی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394